Bejelentés

Baksatanya Székelyvarság, egy csepp örökség Székelyföld szívében
Falusi turizmus, szállás, házias ellátás, gyalogtúrák és hegyi kalandok minősített túrarendezővel.

MENÜ

Ingyenes Angol online nyelvtanfolyam kezdőknek és újrakezdőknek. Ráadásul most megkapod ajándékba A Hatékony Angol Tanulás Titkai tanulmányom.

Egy hét pihenéssel, túrákkal, munkával és folklórral fűszerezve

Június 10-11 kedd-szerda (4-5. nap)

A tegnapi tanyasi munkálatok és városnézés után ma a tettek mezejére léptünk....

Felautóztunk a Hargitára. Varságról cirka 30 km a Madarasi-Hargita alatti nyereg, ahol 1600 méter feletti magasságban találjuk a Madarasi menedékházat, a Súgó és a Pethő panziót.

A Súgó panzióban klettersteig szettet béreltünk és visszamentünk a Fedeles-kút forrásáig, innen 500 méter és némi szint a vasalt út beszállása.

Az előttünk érkezett páros éppen visszafelé mászott a bal oldali ágon található B/C nehézségű útban, mert az út folytatásában található drótos kötéltánc nem nyerte meg igazán a tetszésüket.

Ez a kis móka a baloldali könnyebb utat köti össze a jobb oldali C/D nehézségű úttal, 15 méter hosszan vízszintesen lépsz és egyensúlyozol, miközben az alsó drótkötél felett kb 180 cm-re lévő felsőn fogsz és oda vagy kikötve.

1500 méteres magasságban a két sziklaorom között, a "semmivel" a lábad alatt valóban "érdekes" érzés, de a mai napot a játszótérnek szenteltük....

A mászás nem különösebben nehéz, átlagos fizikummal és némi mentális spiritusszal minden nehézség nélkül teljesíthető.

A klettersteig megmászása után a Súgó panzióban leadtuk a felszerelést, elfogyasztottuk immár jól megérdemelt sörünket és tárkonyos csirkeragú levesünket.

Sajnos a Madarasi-Hargita 1801 méteres csúcsára nem tudtunk kimenni, mert az égiek egy jó kis viharral, esővel közbeszóltak. No de annyi baj legyen, hagyunk egy kis ismeretlent, e tájon is amiért Petinek visszahúz majd a szíve.

Kellemes erdei úton ereszkedtünk vissza Ivó községbe, ahonnan Varságra autóztunk, mert nem szerettük volna ha kihűl a kemencében sült házi pizza.

Majd nyugovóra tértünk, mert holnap kemény munka vár.

Jó reggelt! Smile

A szerdai nap a földmunkáé...

pityóka gyomlálás és kapálás, hagyma gazolás, a napsütötte meleg nyári időben...

...holnap pedig Tartód 30 teljesítménytúra bejárás!

Képgaléria

Szólj hozzá

Név:
E-mail címed:
Az e-mail címed nem jelenik meg az oldalon
Szöveg:
Milyen nap van ma Magyarországon?

Ingyenes honlapkészítő
Profi, üzleti honlapkészítő
Hirdetés   10
Végre értem amit angolul mondanak nekem, és megértik amit mondok.